דף הבית   English

מתוך עיתון הבוגרים ניצן תל-אביב, יוני 2007

הסיפור שלי.../ נטע בר-אור
שלום לכם!
אני נטע מדירת ההכשרה שברחוב רוטשילד ואני רוצה לספר לכם מעט על עצמי. תתפלאו, אבל יש הרבה דברים שאתם עדיין לא יודעים עלי...
אני בת 29 ונולדתי בבאר שבע בחודש נובמבר של שנת 1977. עברנו לתל השומר כשהייתי בת 9 והוריי גרים שם עד היום.
יש לי אח ואחות גדולים (אני בת הזקונים). קרן אחותי גרה בארצות הברית עם בעלה ושתי הבנות החמודות שלהם (כן, אני כבר דודה!!!) ואחי רני גר באוסטרליה עד לא מזמן עם אשתו ושני הבנים שלו.
לאבא שלי קוראים דני ולאמא שלי קוראים ברכה. אני אוהבת את שניהם המון והיה לי כיף לגור איתם. כשגדלתי גידלנו מספר כלבים בבית. (כלב זו החיה שאני הכי אוהבת בעולם...)
לפני ארבעה חודשים עזבתי את הבית של ההורים שלי וכמו שאתם בוודאי יודעים עברתי לגור בדירת רוטשילד. בהתחלה התרגשתי וחששתי כי לא הכרתי את הדיירים ואת הסביבה. אבל היום אני מאושרת ונהנית לגור פה.
אני עובדת בסניף של רשת "ארומה" בתור מפנה שולחנות ואני אוהבת מאוד את העבודה שלי. אני אוהבת את האנשים שעובדים איתי וגם הלקוחות נחמדים ומחייכים אלי. בשנה שעברה קיבלתי את תואר "העובדת המצטיינת" והייתי מאוד מופתעת וגאה.

אני מקווה שנהניתם מהסיפור שלי...
נטע

הנסיכה / ליאת בירן

שלום חברים!!!
אני ליאת ואני מעוניינת לספר לכם, מנקודת המבט שלי איך היתה ההרגשה לגלם נסיכה.
למי שכבר הספיק לשכוח, ב-8.2.07 אנו, חברי קבוצת התיאטרון בראשותו של רועי המדריך, העלינו הצגה שנקראה "סיפור מסגרת".
בימים שקדמו להצגה וביום ההצגה עצמו התרגשתי מאד.
רועי אמר לנו להגיע ל"בית תמי" כבר בשלוש בצהריים. כולנו הגענו בזמן והתלבשנו.
 הדמות שלי היתה דמות של נסיכה מאוהבת ורציתי לעשות זאת הכי טוב שאפשר ולהצחיק את הקהל. אני שמחה שהצלחתי, ובעיקר מפני שאני אוהבת להצחיק אנשים, ויש לי חוש הומור מפותח מאד .
כשעליתי לבמה והתישבתי בכסא הנסיכה רעדתי כולי מרוב התרגשות.
בסוף המופע כולם עמדו ומחאו כפיים וכולם אמרו שהעלינו מופע מלהיב ומשגע (תודה לכולכם על הפירגון!) הלוואי שיהיו עוד מופעים בעתיד הקרוב. תודה ענקית מקרב לב לרועי המדריך המקסים.
כולי תקווה שיבוא אלי הנסיך על הסוס הלבן כי נסיכה צריכה נסיך. זה ידוע...
אוהבת אתכם, ליאת בירן.

הנופש שלי בתורכיה/ מאת גבי פלורס
לפני חודשיים, הגעתי לעבודה כרגיל. היה זה יום שגרתי עד שהמנהל שלנו אסף את כל העובדים והכריז: "נוסעים לנופש ב... תורכיה!!!"
קיבלנו את הידיעה על הנופש בשמחה ובהתרגשות והוא הוסיף ואמר שהנופש יהיה בשלושה סבבים. אני טסתי בסבב השני. הטיסה שלנו היתה ב10:30 בבוקר. היא עברה בקלות ובנעימים.
חבר שלי רון שגר ב"ניצן" כפר סבא היה איתי באותו חדר בבית המלון. בית המלון נראה כמו המבנים המיוחדים שביפן.
כשהגענו לבית המלון נכנסנו קודם לחדר האוכל כדי לאכול צהריים ורק אז קיבלנו את המפתחות לחדר. האוכל היה טעים ומגוון.
בערב הראשון לא עשינו הרבה: שכבנו על הכיסאות ליד הבריכה והנוף היה מדהים.
למחרת בבוקר, ביום שישי, אחרי ארוחת הבוקר נסענו למפלי הדידן ואז היינו בשוק ובדרך חזרה עוד הספקנו לעצור במפעל שעווה.
 ביום שבת שוב יצאנו לטיול רגלי וביום ראשון נסענו לשדה התעופה של אנטליה וחזרנו הביתה.
בסך הכל היה מוצלח ועשינו כיף חיים!!!