דף הבית   English
*עיר מגורים
אשמח לקבל עדכונים מאגודת ניצן. בכל עת ניתן להסיר את כתובתך
facebook nitzan page link
שיקום ודיור בקהילה > ניצן חיפה > לקט אירועים > חברי מערך הדיור בחיפה בטיול לטורקיה

חברי מערך הדיור בחיפה בטיול לטורקיה

ים, אוכל, קניות

מאת: דני טמיר, זוהר פרייברג ומנחם צמח, מתוך "ידיעות ניצן" חיפה, דצמבר 2007

סוף סוף הגיע הנופש בטורקיה . האמת, היה שווה לחכות. 49 חניכים ושמונה מדריכים יצאו לטיול הזה מעבר לים, וזו היתה קבוצה ע-נ-ק-י-ת.

ביום ראשון 2.9.2007 יצאנו מבית שי, עברנו ואספנו אנשים בצומת הרציף ובחיפה, בדרך לנתב"ג. בדרך עצרנו להתרעננות קלה, וכאשר הגענו לשדה התעופה, עברנו את הבדיקה הביטחונית ואת בדיקת הדרכונים. אבל מוקדם לשמוח – הודיעו לנו שהטיסה תתעכב בארבע שעות.
אז הלכנו לעשות קניות, אכלנו ארוחת לילה ולבסוף עלינו על המטוס.
נחתנו בטורקיה בשעת לילה מאוחרת. לקחנו את המזוודות ועלינו לאוטובוס, שלקח אותנו למלון "אורנג' קאונטרי".
מאוחר מאד בלילה הגענו למלון, קבלנו ארוחת לילה קרה והתפזרנו לחדרים – לא לפני שקבלנו מפתחות לחדר וצמיד הכל כלול. ביום שני התעוררנו ב- 8:00 בבוקר, רק אחרי ארבע שעות שינה.
 כשקמנו מהמיטה, שמנו לב שמהחדר שלנו נשקף נוף מדהים של הרי הטאורוס ושל הים התיכון.
לאחר ארוחת בוקר טובה, ערכנו סיור קצר בכפר ביחד עם המדריכים, שחינו בבריכה בים וטעמנו מהמזנונים. אחרי השחייה ומקלחת מהירה, הגענו לחדר האוכל לארוחת צהריים. בניגוד לארוחת הלילה הקודם, הארוחה הזו היתה טעימה מאד. לאחר מכן עלינו לחדרים כדי להשלים שעות שינה.

אחר הצהריים נפגשנו באולם הכנסים – לפעילות חברתית שהעבירו המדריכים. את ארוחת הערב אכלנו במסעדה טורקית אותנטית, שבה הוזמנו עבורנו מקומות מראש. באותו הלילה הספקנו לצפות במופע של צוות הבידור במלון, ואז הלכנו לדיסקוטק של המלון.
יש לציין, כי המלון שבו היינו הוא בבעלות הולנדית, ולכן בלובי של המלון יש תמונה גדולה של מלכת הולנד, ביאטריקס השניה.
בים השלישי לטיול יצאנו להפלגה בסירה על נהר המנבגט. בדרך האזנו למוזיקה, רקדנו ואכלנו ארוחת צהריים. לאחר השיט בקרנו בשוק וערכנו קניות, וכמובן שקנינו מזכרות לחברים מישראל.
ביום הרביעי, אחרי ארוחת בוקר, הלכנו שוב לים ולבריכה ונהנינו מהמזנונים. אחרי ארוחת הערב צפינו בהופעה של צוות הבידור.
ביום האחרון, כמובן לאחר ארוחת בוקר, סדרנו את החפצים שלנו במזוודות, והמדריכים עשו סריקה בחדרים ולבסוף נערכה שיחת סיכום. בשיחה הזו כל אחר אמר שעל לבו לגבי הטיול.
אחר כך עלינו על האוטובוס ונסענו לנמל התעופה של אנטליה. למזלנו הפעם הטיסה התעכבה רק בחצי שעה וגם הייתה נעמה וקצרה.
הנופש בטורקיה היה חוויה מיוחדת במינה, שיכולה לקרות בניצן רק פעם בארבע שנים. תודה למדריכים, שהגו את רעיון הטיסה לטורקיה ושהדריכו אותנו שם כמעט ללא תקלות רציניות.